STATUS
SPM IS OVER YEAHHH !
Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) I appreciate your kindness. Thank You :)

Saturday, November 17, 2012

ASSALAMUALAIKUM W.B.T



Hello . Do you miss me ? Haha . Okay . Stop it . Hm , berapa lama lagi cuti ni agaknya yea ? Tak nak duduk rumah lama-lama tapi aku nak duduk rumah lama-lama . Okay . Tak nak duduk rumah sebab kalau duduk rumah , dah sah lah kerja aku makan , makan dan makan . Memang ternak lemak lah . Nak duduk rumah pun sebab dapat tidur lama . Okay . AIYSQI , WAKE UP ! Tahun depan kau nak SPM lah ! Okay . Aku masih tak sedar lagi ni .Tolonglah sedarkan aku -.-

Weh weh , aku nak mintak maaf , tulus dari hati ni . When your birthday came , I didn't gave anything , right ? Because the present ... Okay , ada dekat rumah , lupa nak bawak . Then , the last time kita jumpa , dekat bilik aku right ? Time tu seriously aku kelam kabut sangat . Aku tak packing apa-apa . Packing last minute babe . Then , after kita salam tu , kau nak blah kan ? I felt like I won't let you go . Then , kau pergi . Aku sedih . Tapi , tak apa lah . Aku bawak barang pergi kereta , ayah tunggu dekat gate . Aku bagi lah dekat ayah . Then , ayah tanya , " Hadiah tu ada dalam kereta . Bila nak bagi ? " . And my heart was like ... OMG ! Ayah ! Kenapa lah tak bagitahu awal-awal ayah bawak hadiah tu ? Aku nak bagi kau pun dah tak sempat . Kau pun baru je balik masa tu . And I was like ... REGRET ! Menyesal sangat . Ayah ni pun , tak bagitahu awal-awal ayah bawak hadiah tu . Okay , tak apa , salah aku jugak . And now , hadiah tu ada lagi sekarang ni . Tak apa lah , aku simpan dulu . Naik cuti nanti aku bagi kau ea ? :') I know it was too late , tapi peduli apa aku . Aku nak bagi jugak !

Okay . That's all I think . Penat ni wehh . Tak tahu lah penat buat apa . Penat makan agaknya . Okay , to the next post . Bye :* And let's the picture explain what my heart really feel right now .










Thank you for reading peeps . Do leave your comment :)

No comments:

Post a Comment

 
back to top