STATUS
SPM IS OVER YEAHHH !
Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) I appreciate your kindness. Thank You :)

Friday, July 20, 2012

HAPPY EID MUBARAK ❤

ASSALAMUALAIKUM

Hello everybody ! Well , dah puasa kan . Tak lama lepas tu , raya pulak . Okay , rasa macam masa ni cepat sangat berlalu . And sahur lah perkara yang aku tak buat setiap kali Ramadhan . Sepanjang 3 tahun rasa pengalaman puasa kat maktab , aku tak pernah turun sahur . Seriously , tak tipu . Kalau bangun waktu sahur tu pun aku akan tidur balik . Memang liat lah nak bangun sahur . Sesiapa yang rajin nak kejutkan aku bangun sahur , try la ^^ Biasanya kalau orang kejutkan pun aku takkan bangun . HAHA . Okay , tutup cerita . Ramadan is coming ! And HAPPY EID MUBARAK :) Cuti yang cikgu bagi memang tak cukup , tersangat lah tak cukup . Bagi lah orang cuti lama sikit . Sengaja nak seksa orang , sengaja tak nak bagi student cuti lama lama . Heshh . Dah lah , no idea . That's all . SELAMAT MENYAMBUT RAMADAN AL-MUBARAK




P/S : Terima Kasih Daun Keladi sebab selalu ingatkan akak to update blog . Love you ❤ 


Thank you for reading peeps . Do leave your comment :)

No comments:

Post a Comment

 
back to top