STATUS
SPM IS OVER YEAHHH !
Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) I appreciate your kindness. Thank You :)

Wednesday, May 30, 2012

F.R.I.E.N.D.S

ASSALAMUALAIKUM


Hye there! Okay. Sekarang ni aku terlebih rajin untuk update blog ni. Rajin. Any problem? ;D HAHA. And aku ada satu problem ni. Dari hari tu aku nak buat video, tapi tak jadi jadi. What should I do now? Actually, aku tak pandai buat video. And nak buat ni pun saja saja. Just for fun. Well, budak baru belajar kan -.- Tak apa, kalau video tu dah siap, I will tell you, okay? :)

Okay. Back to our little topic. And it's about FRIENDS. Should I talk about this? Okay. Just go on. You know what, memang susah kan nak cari kawan yang betul betul kawan. Memang patut pun dalam kehidupan ni kita kena banyak sangat bersabar. Lumrah kehidupan kan :) Dalam persahabatan, memang tak sah lah kalau tak ada pergaduhan. Kita bergelak ketawa, ngumpat mengumpat, caci maki orang semua dengan kawan kita. Kan? Lagi lagi kalau yang duduk asrama ni, memang 24 jam dengan kawan jelah. Well, nobody's perfect kan .. So, setiap orang pun akan ada buat kesalahan. Include me. Tipu sangat lah kan kalau ada orang yang tak ada buat salah langsung. Tu bukan orang namanya. And for your information, aku ni susah sangat nak benci orang. Tapi kalau dah benci tu, padan lah muka kan. Kalau kawan, takkan lah aku nak benci weh. Even kita ni ada yang tak kawan antara satu sama lain, maksudnya tak bertegur lah, aku takkan benci orang tu. Sakit hati tu memang lah ada kan. Kalau dah lama sangat dipendam, jadi apa? Okay. Fikirlah sendiri. Kawan memang ramai, tapi nak cari seorang sahabat, sangat susah. Am I right? Dalam ramai ramai kawan kita, tak semuanya sahabat kita. It's a fact. I'm not lying. Kawan? Sahabat? Okay. No comment. Think by yourself. Kalau ada yang terasa, aku minta maaf. Tak berniat pun nak sakitkan hati. Dear friend, aku tak tahu sangat apa sebenarnya yang berlaku. Ego masing masing tinggi, kan? Sebab tu sampai tak bertegur ni. It's okay. Till one day, I wish we're friends, again :') I'm so sorry.

Okay. Semua ni cuma luahan hati aku. Apa kauorang nak cakap, just go on. Aku tak heran sikit pun. This is my zone, okay? Tak suka, boleh out from this page. Thank You :)



Thank you for reading peeps . Do leave your comment :)

No comments:

Post a Comment

 
back to top