STATUS
SPM IS OVER YEAHHH !
Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) I appreciate your kindness. Thank You :)

Saturday, April 28, 2012

Holiday :D

ASSALAMUALAIKUM


Hello there ;D See, i've got back my blog. HAHA. Almost two month kan aku removed blog ni, then aku unremoved kan balik. Well, dah bosan kot, teringin nak update blog, bebel macam mak bedah. Wow! Best tu. Okay, since aku dah on kan balik blog ni, so mestilah banyak sangat story yang nak di share, kan? Perkara WAJIB lah tu kan. HAHA.

Hm, dekat maktab tu, aku rasa macam ... Entah lah. Macam biasa lah kan, belajar, belajar dan belajar. Okay, aku tak berapa nak suka lah kalau dah masuk bab belajar ni. Well, seminggu before cuti ni ada exam. And macam biasa, result teruk. Kay Fine, aku memang malas nak belajar. Let it be. Dah upper form ni, complicated sikit. Tapi, macam ni lah aku, masih sama macam dulu. And maybe lagi malas kot. Okay, ignore it. Malas dah nak fikir nak taip apa. Membebel je lebih ni. Bosan!


Can you see this? First of all, I want to say THANK YOU to my Adek Sayang. Sorry, late saying it. Time adek bagi tu, i've got sore throat. Tapi akak paksa jugak diri akak makan. Sedap and I love it! Thank you sayang :) And that's all, idea kering lah petang petang ni. So, I wanna get my rest first.




Thank you for reading peeps . Do leave your comment :)

No comments:

Post a Comment

 
back to top