STATUS
SPM IS OVER YEAHHH !
Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) I appreciate your kindness. Thank You :)

Friday, December 23, 2011

# Wordless Thursday T_______T

ASSALAMUALAIKUM

Hai ! Ohh , 22 disember 2011 dah pun lepas . Dan aku dah pun ambil result PMR . Alhamdulillah , keputusannya ok jelah . Nak tahu berapa ? Tak payah lah . Okayy , we start ehh ?

 Almost 12 o'clock baru aku sampai maktab . Yeahhh ! HAHA . Saing dengan Paein Marfur . Masuk maktab je , berdebar gilaa ! Dup Dap Dup Dap ! Okayy . Sampai situ je yang dapat aku cerita . Kalau nak tahu result aku , datanglah jumpa aku . Mwehehe .

Okayy . Sekarang ni , aku tak tahu nak cerita dekat siapa apa yang tersirat dalam hati aku ni . Kawan kawan aku semuanya jauh . Aku nak jumpa kawan kawan aku . Ayah aku nak aku pindah maktab lain , tapi aku tak nak ! Tolong lahh , aku sayang MRSM BATU PAHAT ! Seryusly ni , aku tak tipu . So , better aku dengar lagu . Lagi best , kann ? Dapat lah release kan tension aku ni . Andd before i forgot , aku nak minta maaf dekat sesiapa je yang tanya result aku but aku tak layan . Sorry again . Lepas aku dah betul betul release kan tension pluss frust ni , baru lah aku bagitahu korang . Sorry .





Thank you for reading peeps . Do leave your comment :)

No comments:

Post a Comment

 
back to top