STATUS
SPM IS OVER YEAHHH !
Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) I appreciate your kindness. Thank You :)

Saturday, December 10, 2011

So What ?

ASSALAMUALAIKUM

Hello . Haii . Haha . Okayy , without further adue , let's start it . Cehh ! Aku speaking lah siot ! Haha . Okayy , maaf . Salah ejaan tuu . Tak tahu macam mana nak eja . Nampak tajuk ? Haha . Tajuk lagu P!NK tuu :D

Okayy . Firstly , apa yang aku cakap ni memang untuk kau . Kau nak baca blog aku ke hapa ke , baca je lah . Aku tak kisah . Andd , apa maksud kau , kau faham ? Apa je yang kau faham ? Kau takkan faham lah wehh . Selama ni memang aku buat apa yang aku nak tapi tak semua yang aku buat tu terbaik untuk diri aku . Aku main  redah je . Terbaik ke tak , kesah pulak aku . Sudah lah , tak payah lah nak tanya orang yang berpengalaman ke , tak berpengalaman ke , untuk tanya macam mana nak jaga seorang kakak , yang berhati lembut lah kononnya kan . Tak payah lah , buang masa kau je . Kalau betul kau ambil berat pasal diri aku ni , kau mesti ikhlas dengan diri kau sendiri . Tak payah lah nak minta tolong dengan orang lain . Tak payah lah nak berterima kasih dengan aku , sebab sebelum ni kau pernah ada kakak lain juga . Kan ? Sudah lah , tak payah nak berterima kasih sangat dengan aku . Kalau kau nak pujuk orang , pujuk dengan ikhlas , bukan sebab terpaksa atau dipaksa . Faham ? Kau nak berahsia ? Just go on lah . Kau nak sangat kan berahsia dengan aku ? Pergi lah berahsia sana . Aku tak kisah lah . Pasal kasih sayang segala tu , kakak kau sebelum ni ? Kawan kawan kau ? Mesti lah cukup . Kan ? About your privacy , i don't want to masuk campur . So , kau dah tak perlukan aku lagi lah . Kan ? Sudah lah , kata maaf aku dah habis untuk minta maaf dengan kau . So , enjoy your life . LET BYGONE BE BYGONE . Ingat , jangan sampai salah . Kalau salah , maksud dah lain . Faham ? -.-

FULLSTOP . Cerita di atas sudah habis . Kita tukar topik pula . Okayy ? Haa :D
Andd it's about KHAIRUL FAHMI CHE MAT of course . Haha . Korang tak suka ? Kesah pulak aku kan XD Okayy . Korang try lah pergi SITE ni . Kalau tak nak , tak payah lah bukak . Senang cerita . Okayy , mata aku pun dah terkebil kebil dah ni . So , it's the warning , SLEEP lah ! Apa lagi . So , GOOD NIGHT PEEPS 


SAYA DOAKAN PELAJAR TINGKATAN 3 MAKTAB RENDAH SAINS MARA ( MRSM ) BATU PAHAT MENDAPAT KEPUTUSAN 8A DENGAN CEMERLANG DALAM PEPERIKSAAN PMR PADA TAHUN 2011 . AMINN ~



Thank you for reading peeps . Do leave your comment :)

No comments:

Post a Comment

 
back to top