STATUS
SPM IS OVER YEAHHH !
Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) I appreciate your kindness. Thank You :)

Monday, November 7, 2011

Nurul Aina Norsham :D

Hello guys ! HAHA
Nak tahu tak , ada sorang budak yang tak tahu malu suruh aku post pasal dia .
Memang tak tahu malu . Kan kan ? HAHA *Gurau je
Anyway , ni lah orang yang aku maksudkan 



This is she !

Her name Nurul Aina Norsham
Nickname G E M O K !
Aku tak tahu lah dia ni jenis orang yang macam mana . Dah lupa lah sebab kita dah lama tak jumpa . Kan kan ?
 Already taken by HAMIZAN NORIZAM ! HAHA . Aku ingat nama dia sebab nama daddy korang hampir sama .

Okayy . That's all yang dapat aku describe about you .
Tak tahu ahh nak tulis apa .
G E M O K !
Ingat tak aku pernah merajuk dengan kau ? BHAHA XD
Sebenarnya , aku merajuk sekejap je .
Saja nak kenakan kau . Nak suruh kau pujuk aku .
Kalau aku ada merajuk pun , aku merajuk main main lah .
Saja nak bermanja dengan kau .
Boleh kan ? HAHA :D
Lepas ni , aku tak tahu lah kita dapat jumpa lagi ke tak .
Ye lah , kau kan pandai . Mesti lah dapat stay .
Tapi aku ni ...
Yalah kan , orang macam aku ni tak pasti dapat stay lagi ke tak .
Tapi aku harap kita dapat jumpa lagi tahun depan .
Nak merajuk dengan kau lagi :')
Hm , okayy .
Ini je lah yang dapat aku tulis pasal kau .
Touching ahh ! :'D
Last but not least , T E R I M A   K A S I H sebab kau dah post pasal aku .
Teruja ni tao ! HAHA :D

Here are some pictures of her ;

 Putihnya kau ! Jeles tao !

 She with Nurizura . Both pretty :)

She with her boyfiee :D


Sekiann :)





Thank you for reading peeps . Do leave your comment :)

No comments:

Post a Comment

 
back to top