STATUS
SPM IS OVER YEAHHH !
Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) I appreciate your kindness. Thank You :)

Wednesday, November 2, 2011

Nasi Gorengg :)

Fuhhh .
Setelah berhempas pulas selama 30 minit , akhirnya siap jugaa NASI GORENG aku :)
Entah apa ingredients yang aku masukkan dalam nasi goreng ni sampai jadi sedap .
HAHA .
Tak pernah aku masak nasi goreng sesedap ni . Seryus ni !







Okayy . Memang nampak tak menarik .
Tapi sedap tao !
Yang aku ingat , aku ada masukkan black pepper , kiub tomyam .
HAHA . Patut lahh pedas semacam je ni .
Andd ini lahh resipi aku :)
Rahsia diri aku ni .
Tak ada sesiapa pun tahu resipi ni . HAHA 
Okayy . Gotta go . Nak makan dulu . 
Weeeeeeeeeee :D

Andd begini lahh keadaan lepas aku makan ,


Ada lagi sikit ni . SIAPA NAK angkat kaki ! HAHA
Disebabkan aku dah kenyang sangat , aku terpaksa buangg !
Kesian nasi goreng ni :'(
Nak bagi orang lain , tapi tak ada sesiapa dekat rumah .
Angah aku pun tak bangun tidur lagi . Terukk = ='
Hmm , That's all . No idea sebab dah kenyang sangat ni :D







Thank you for reading peeps . Do leave your comment :)

No comments:

Post a Comment

 
back to top