STATUS
SPM IS OVER YEAHHH !
Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) I appreciate your kindness. Thank You :)

Wednesday, November 2, 2011

My feeling = ='

 This is what i feel all this while .
Seryus ni , tak tipu tao !





 Hm , this is a F A C T for me = ='


 Yes , i admit it .
Orang yang dekat sekeliling aku majoriti nya menyakitkan hati .
Aku tak tahu lahh .
Tapi tak semua . Andd kepada yang terasa tu , it's good for yourself , huh .






YEAHHH ! 
Ini lahh yang aku nak cakap . 
Aku tengah lapar sangat sangat ni !
Hari ni , aku bangun terlebih awal ohh .
Tepat jam 7.20 pagi aku dah bangun .
Mimpi apa pun aku tak tahu lah .
Bangun bangun je terus basuh muka . Then pergi dapur , tengok atas meja , KOSONG !
Hampehh betul ! Dah lahh tengah lapar ni .
Then , aku ternampak roti .
HAHA . Tibai je lahh . Dah lapar sangat ni .
Sambil sambil makan tu , pergi depan laptop . Terus on . HAHA 
Teruk punya anak ! Apa lahh .
Dengan katil nya tak kemas lagi . Alamakk .. Kantoi !
Senyap senyap je tao !
Hm , nothing to say aa .
Nak masak nasi goreng kejap aa . Masih lapar ni . --"
And Andd sorry lahh kepada sesiapa yang T A G aku tapi aku tak layan .
Malas lahh nak menaip panjang panjang .
Korangg , maaf tao !








Thank you for reading peeps . Do leave your comment :)

No comments:

Post a Comment

 
back to top