STATUS
SPM IS OVER YEAHHH !
Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) I appreciate your kindness. Thank You :)

Wednesday, November 9, 2011

I miss the old of us :')

 Ingat lagi time ni , ice blended ! HAHA 
Miss you all ahh :')
 Kita bertiga lagi best kan daripada berempat ?
Tapi kan , H O T nya aku dalam gambar ni . Ahhh ! *ahh , sudahh ! PERASAN !
Yang tepi tu , ignore kan je lahh . *erkk , jahatnya aku !
She's backstabber ! Kan kan ? 
Sanggup ambik duit kawan sendiri .
Kalau kau terasa , baguslah . Memang nak buat kau terasa pun ! XD
Ignore kan je yang tepi tu .
Tiba tiba rasa menyampah :D
Between us , aku lah paling gelap ! Ahhh ! Malu !
Tak apa , aku kan turun riadah tiap tiap petang .
Memang patut pun aku gelap . Nama pun atlet ! HAHA *perasan !

Korang korang ! 
Tadi aku ada baca blog AIN , ada gambar kita berempat *aku nak bertiga je :(
Tiba tiba aku jadi rindu pulakk dengan korang .
Then , aku pun terus terfikir nak post pasal kita semua .
Rindu nak makan sama sama dengan korang .
Rindu nak jalan sama sama dengan korang .
Rindu nak gosip sama sama dengan korang . Kan PAEIN kan ?
Rindu nak ngutuk orang sama sama dengan korang .
Rindu nak menyemak dekat bilik korang macam tahun lepas .
Tak apa lah , mungkin bukan jodoh kita untuk bersama *ayat tak boleh blah !
Lagipun , korang dah ada kawan baik masing masing yang lagi ok . Kan ?
Okayy , forget about it .

Here you are ;
This cute girl name NURFARAHIN ABU SAMAH *the blue one 
Cantek kan ?
Seryusly , kau cantek doe .
Aku jeles dengan kau tao ! HAHA

AIN NABILLA SANI :)
Ain , aku rindu nak kacau kau bersin ! HAHA
Dia pun cantek jugak . Kan kan ? 

Both kawan aku cantek lah der .
Aku je yang macam ... erkk . Okayy . HAHA .
Thank Youu so muchh for being my bestfriendd !
I love both of you :)





Thank you for reading peeps . Do leave your comment :)

No comments:

Post a Comment

 
back to top