STATUS
SPM IS OVER YEAHHH !
Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) I appreciate your kindness. Thank You :)

Saturday, November 19, 2011

Holidayyy ツ

Alright peeps :)
Saya takkan update blog ni untuk beberapa hari .
Almaklum lahh kan , nak pergi tenangkan minda saya yang sangat lah serabut ni .
First , nak pergi hantar angah balik Penang . Fuhhh =.='
Then , pergi Ipoh , Perak sebab ayah ada meeting dekat sana .
Mak aihhh . Kalau dekat tak apa lah jugaa kan 
Mula mula mak cadangkan balik rumah dulu lepas hantar angah balik Penang tu .
Tapi , bila ayah fikir fikir balik , membazir minyak je lah kan
Yalah , kalau dekat tak apa jugaa . Minyak pun makin mahal kann
Okayy , act cuma nak bagitahu yang saya takkan update blog ini for a few days .
That's all lah . HAHA :D
So , saya nak pergi packing barang barang duluuu .
Hope you all enjoy with your holidayy .
Andd saya takkan online FACEBOOK , TWITTER , TUMBLR apa jadah semua tu untuk a few days ni .
GoodBye . Take care :')

CAPITAL M 




Thank you for reading peeps . Do leave your comment :)

No comments:

Post a Comment

 
back to top