STATUS
SPM IS OVER YEAHHH !
Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) I appreciate your kindness. Thank You :)

Thursday, November 3, 2011

Erkk .. No komen =='

Okayy . 
Starting pagi ni dari FB . HAHA .
Bangun bangun je , macam biasa lah terus pergi toilet , cuci muka semua tu .
Then pergi dapur , haduiii ! Nasi goreng lagi !
Tak apa , nasib baik mak aku dah sediakan . TerimaKasih Mak !
And terus bawak nasi goreng tu pergi bilik , menghadap laptop .
Apa lagi , online lah ! HAHA 
Bukak je FB aku , pergi ke notifications , okayy !

Mr***** W** posted on your wall .

Peh gambar wall die cute giler

Alamak ! Apa pulak budak ni . Tak masal aa ! HAHA 
Tak apa , lantak kau lah .
And ada lagi satu notification dari kau .

Mr**** W** shared a link on your wall

Untuk Aiysqi



Okayy . Terperanjat nya aku bila kau share video ni dengan aku .
Apa lah kau ni .
Then , aku dengar je lah lagu ni .
Okayy , dah paham . 
Apa maksud kau ? Erkk .. Aku tak paham apa motif kau share video ni .
Sungguh ku tak mengerti . Seryus ni aku cakap .
Bytheway , harap dapat jumpa kau lagi tahun depan .
Aku harap sangat ni tao !






Thank you for reading peeps . Do leave your comment :)

No comments:

Post a Comment

 
back to top