STATUS
SPM IS OVER YEAHHH !
Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) I appreciate your kindness. Thank You :)

Thursday, October 13, 2011

P.M.R ? It's OVER ! HAHA :D

Assalamualaikum . Okayy . Firstly , aku nak cakap , AKU LEGA SANGAT SANGAT ! Nak tahu sebab apa ? Sebab , PMR DAH TAMATTTTT ! HAHA . Dah tak payah susah susah nak baca buku lagi . Dah tak ada beban dekat kepala aku lagi . Andd aku bersyukur sebab semuanya berjalan dengan lancar . Alhamdulillah .

Habis je paper KH , rasa macam ... Entah lahh . Susah lahh nak describe . Rasa macam nak jerit pun ada ,  rasa macam nak melalak + meraung pun ada jugakk sebab terlampau GEMBIRA ! Yang penting , beban untuk belajar , aku dah lepaskan . Buku buku pun aku dah bawak balik rumah . Andd after this , NO MORE BOOKS ! HAHA . Lepas ni , hari hari aku akan dpenuhi dengan aktiviti aktiviti yang memenatkan + merepek + meraban ! HUHH . Bersiap sedia lahh .

One more thing before i forgot , i will remember this date ! 


09 OKT 2011 :)





P/S : Damn , i miss you ! 

Thank you for reading peeps . Do leave your comment :)

No comments:

Post a Comment

 
back to top