STATUS
SPM IS OVER YEAHHH !
Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) I appreciate your kindness. Thank You :)

Monday, October 17, 2011

AdikMANIS ❤

Dear AdikMANIS ;

Aku rindu kau lahh !
I miss you tao !
Aku rindu nak bergurau sama sama dengan kau 
Aku rindu nak dengar ketawa kau
Aku rindu nak dengar kau bersin
Aku rindu nak suruh kau ajar aku .
Dulu , kita selalu kongsi cerita sama sama . Kan ?
Tapi itu semua dulu .
Kita mana pernah rapat . Kan ?
Just rapat gitu gitu je kott .
Secara jujurnya , tahun ni kau agak sombong dengan aku .
Ni yang aku perasan lahh .
Andd sorry lahh .
Ini cuma luahan hati aku je .
Aku tak marah pun .

Andd aku macam nak pengsan dengar cerita pasal kau tu .
Masa tu , aku tak anggap pun semua cerita cerita tu betul .
Sebab aku tahu , kau baik dan tak mungkin kau akan buat perkara tu . 
Satu hari ni , ada budak bagitahu , " Memang dua dua salah . "
Aku pun pelik lahh sebab sekarang ni pun memang banyak kes .
Aku tanya lahh , " Dua dua ? Maksud kau ? "
Andd budak tu pun jawab , " Lelaki dengan perempuan tu lahh yang salah . "
Urghhhh ! Aku tak percaya !
Sumpahh . Aku tak percaya .
Mesti semua ni tipu . Kan ?


HunnysMunnys ;
Aku harap kau tabah yea sayangg ! 
Mesti ada hikmah di sebalik apa yang berlaku .
Aku tahu kau kuat .
Kuatkan semangat kau , yea 
Aku sayangg kau tao  ❤







Thank you for reading peeps . Do leave your comment :)

No comments:

Post a Comment

 
back to top