STATUS
SPM IS OVER YEAHHH !
Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) I appreciate your kindness. Thank You :)

Saturday, July 16, 2011

Holiday again .

Kali ni , entah yang ke berapa puluh kali MRSM Batu Pahat bagi student cuti . Sudah lahh tahun ni aku nak PMR ! GRRRRR . Tension gilaa ! Then , naik cuti je terus PRA-TRIAL PMR . OMG ! Walaweyhhh . Apa lahh nasib aku kali ni = =' .




Hmm , nak tahu tak *bajet mcm ada org nak tahu je . HAHA XD . HOII ! Aku serius ni . Okayy . Untuk cuti kali ni , memang banyak gilaa lahh aku bawak buku pulang ke rumah . Buku rujukan SAINS , buku rujukan MATEMATIK beserta dengan buku latihan , buku rujukan SEJARAH bersama sama dengan buku latihan , buku latihan GEOGRAFI , buku teks KEMAHIRAN HIDUP && banyak lagi lahh . Ini je lahh buku yang aku ingat . AMBIK KAU ! HAHA . Tu lahh padah nya kalau naik cuti terus exam . Tak pernah aku bawak balik buku sebanyak ni . Cuti SEM 1 pun aku tak bawak balik buku sebanyak ni .


So nye , untuk cuti kali ni , aku kena STUDY je . Ehh . STUDY je? Mana bolehh . Aku mesti kena makan , tidur && menonton televisyen . Kan kan ? *Erkk ? Skema gilaa ayat bagai ayat cikgu halim . HAHAHA . Cikgu Halim , minta maaf . Saya dah 'ter'taip nama cikgu :) . Cikgu tak kisah , kan ? Hmm , back to our topic . Hmm , tak best lahh belajar sorang sorang dekat rumah . Bosan ! Tapi , takpe kott . Aku akan biasakan . Erkk ? Boleh ke aku study sorang sorang ? AHHH . Whatever lahh . Asalkan aku tetap belajar . Kan ? :) By the way , kepada sesiapa yang terbaca post ini , DOAKAN SAYA UNTUK EXAM PRA-TRIAL PMR next week , okayy ? TY :)





P/S : Kembali hidup seorang ?
Thank you for reading peeps . Do leave your comment :)

No comments:

Post a Comment

 
back to top