STATUS
SPM IS OVER YEAHHH !
Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) I appreciate your kindness. Thank You :)

Tuesday, June 28, 2011

You MISS the old US ?

Kawan , Kawan , Kawan ! Apa lahh nasib kita sekarang ni . Kan ? Betul lah cakap kau . Dulu , kita semua ber EMPAT . Then , ber TIGA . Lepas tu , tinggal kita ber DUA je . Haihhhhh . Aku tak tahu lahh nak cakap apa . No komen for it . Nak tahu satu benda tak ? Aku selalu teringinkan keadaan kita ber TIGA . Masa kita ber TIGA , aku selalu mengharapkan supaya persahabatan kita tu akan kekal . Tapi sekarang ? Aku tak sangka tinggal kita ber DUA . Bila kita ber DUA , kita selalu gaduh . Kan ? Tapi , akan berbaik semula && mengambil masa yang agak lama untuk kita berbaik . Betul takk ? Hmm .. Tapi , aku dah tak kisah dengan semua tu . Aku dah biasa . Walau apa pun yang terjadi , AKU TETAP NAK KITA BERBAIK SEMULA ! Untuk pengetahuan kau , aku nak berbaik dengan kau . Tapi , aku tak tahu macam mana . Aku dah mintak maaf dengan kau . Aku tahu masa tu kau masih marah aku lagi . Kan ? AKU MINTA MAAF ! Aku nak kita semua belajar apa itu erti sebuah PERSAHABATAN ! Aku rindu korang semua !

AIN NABILLA SANI !

&&

NURFARAHIN ABU SAMAH  !


Thank you for reading peeps . Do leave your comment :)

2 comments:

HANISmanis said...

:) May ALLAH bless you all !

Nurfarahin Abu Samah said...

thanks MANIS . Pray for our friendship :D

Post a Comment

 
back to top