STATUS
SPM IS OVER YEAHHH !
Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) I appreciate your kindness. Thank You :)

Tuesday, June 28, 2011

TIRED waiting for you !

You know WHAT ?! I'M TIRED waiting for you ! Dah lahh . After this , aku TAKKAN BERHARAP dekat kau supaya kau datang dekat aku . Aku TAKKAN BERHARAP lagi . Kau pergi lahh dekat orang yang kau suka . Aku takkan kacau kau lagi . Memang betul lahh apa yang orang lain cakap dekat aku . Selama ni , aku cuma BERTEPUK SEBELAH TANGAN je . Cukup lahh . Sebelum ni , aku tak hiraukan apa yang orang cakap . Tapi , ARGHHHHH ! Kau takkan suke dekat aku . Aku tak SECANTIK budak tu . Kan ? Dan aku tahu , aku tak SEPANDAI budak tu ! Kan ? Okayy . Ade orang yang TAK PUAS HATI dengan aku . Nak tahu sebab ape ? SEBAB aku suka kau ! Aku tak tahu lahh siapa orang nya . HEYY ! Suka hati aku lahh aku nak suka dekat SESIAPAPUN ! Itu HAK aku ! Kepada kalian yang mem PERTIKAI kan kenapa aku suka dia , cukup cukup lahh ! Aku pun ada HAK untuk menyukai orang . Aku manusia biasa jugakk . Sama macam KAU ! Aku ada perasaan untuk menyukai orang jugakk . So , tak payah lahh nak mem PERTIKAI kan semua tu . Dah lahh , aku malas lahh nak gaduh gaduh ni . Kepada KALIAN yang BERKENAAN , aku mintak maaf .

 Okayy . Sekarang ni , aku MENYESAL sangat sangat sebab pernah SUKA dekat kau ! Aku JANJI , aku akan hilangkan sedikit demi sedikit perasaan suka aku dekat kau . Kau jangan risau . Lepas ni, aku TAKKAN kacau kau lagi . Aku MENYESAL ! MENYESAL sebab pernah suka dekat kau! Kau boleh berambus dari hidup aku . Aku tak perlukan kau dalam hidup aku . Tiada lagi nama ALEXANDER MALAYA dalam hidup aku lepas ni !


Thank you for reading peeps . Do leave your comment :)

No comments:

Post a Comment

 
back to top