STATUS
SPM IS OVER YEAHHH !
Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) I appreciate your kindness. Thank You :)

Wednesday, June 1, 2011

Kenapa ?!


Kenape semua ni berlaku dekat aku ? Aku dah takde kekuatan untuk hadapi semua ni . Kenape lahh aku tak mati jea ? Kan senang hidup aku . Tenang jea . Am i an adult ? Aku rase tak smpai masenye lagi kott tapi kenape ?! Aku tak rase aku dah cukup besar untuk memahami semua ni ! Aku tak paham lahh ! Kenapa ?! Yes , i know i'm a girl . Aku masih lemah . Tapi kenape kau buad kitorang semua macam ni ?! Ape salah die smpai kau buad die macam ni ?! Aku tahu kau masih waras . Fikir lahh baek baek . Kau ingat kitorang ni ape ?! Sesuka hati kau je nak hina kitorang macam tu sekali . Sedarlahh diri kau tu sikit weyh ! Kitorang tension lahh kalau perangai kau macam ni . Aku tahu kau bukan jenis orang macam tu . Kau baek tapi ape yang membuadd kan kau jadi macam ni ? Taubat lahh weyh !





P/S : Post ni bukan pasal awak . But this is my privacy . It's about my family . Hope you understand it . 
Thank you for reading peeps . Do leave your comment :)

No comments:

Post a Comment

 
back to top