STATUS
SPM IS OVER YEAHHH !
Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) I appreciate your kindness. Thank You :)

Tuesday, March 15, 2011

Erkk ( ? )



Cube tengok picture dekat atas ni . Hmm , alone ? But comel . Kan ? Comel sangat sangat . HAHA . dah mule lahh aku merepek ni . Mungkin aku pun keseorangan jugak kott macam teddy bear dekat atas tu . Hm , aku ? Yeahh . Kalau korang tengok aku dari sudut luaran aku , memang korang akan cakap aku ni hidup happy . Ade jugak yang cakap aku ni anak bongsu , anak manja . Heyy ! Aku bukan anak bongsu dan bukan jugak anak manja okayy ! Act , aku sendiri rase hidup aku ni agak terkongkong . Aku bukannye orang berada . Aku ni biase biase jea . Same jea macam kau . Tapi kadang kadang aku rase hidup aku ni kosong jea . Aku ni pun takde lahh baek sangat . Aku tahu ! Aku sedar sape diri aku ni ! Sometimes aku rase takde sorang pun dekat dunia ni yang paham aku . Bile aku buat benda baek , ade yang fikir laen . HEYY ! Ape yang tak kena ni huh ?! Aku penat lahh ! Aku cube untuk berubah jadi baek tapi kau selalu salah sangka dekat aku . Ape yang aku buat semua salah . Habis tu , kau ingat ape yang kau buat tu semuanye betul lahh ? AHAH . Cerminlah diri tu dulu yea . Aku tahu aku pun banyak buat salah . Aku pun banyak buat dosa jugak . Aku sedarlahh sape diri aku . Aku tak sePERFECT kau . Betul tak ? Kau kan sangat perfect *nganjeng . HAHA . Dah lahh , aku malas lahh nak cari pasal dengan orang . Nanti aku jugak yang terkena .

Thank you for reading peeps . Do leave your comment :)

No comments:

Post a Comment

 
back to top