STATUS
SPM IS OVER YEAHHH !
Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) I appreciate your kindness. Thank You :)

Sunday, February 6, 2011

TY and SORRY !

okayy . First sekali , aku nak ucapkan jutaan TERIMA KASIH kepada sesiapa yang wish untuk aku . huh .. penat lahh nak cakap TY dekat setiap orang . maaf yea kepada sesiapa yang saya tak layan tu . okayy . secondly , aku nak mintak maaf dekat Kawan Baik aku yang sorangg ni .
Nurfarahin Abu Samah

Dear Paein , aku nak mintak maaf sangat sangat . aku tahu aku tak matang even aku ni lagi tua dari kau . aku tahu aku ni macam budak kecik . aku pun terasa agak janggal mase kite dah berbaek tu . aku tak tahu macam mane nak berbual dengan kau . aku dah tak biase . maaf sekali lagi kalau kau terase . lepas ni , kalau kite dah berbaek , kau jangan cakap ape pulak kalau aku tak berbual dengan kau . seryusly , aku takde niat pun nak buat kau macam tu . maaf yea :)

Ain Nabilla Sani

Ain Sayangg , aku nak mintak maaf kat kau jugakk :(  maaf yea kalau aku ade terjeling kau . aku tak layan kau sangat mase kite oke dulu . maaf jugakk kalau kau ade tersinggung dengan ape yang aku cakap . semua tu cume gurauan semate mate . jangan amek hati yea . takde niat pun nak buat semua tu .

Korang korang , TERIMA KASIH yea sebab sudi jadi kawan baik aku . Aku tahu aku jahat . Aku tak layak untuk jadi kawan korang . kan ? Maaf lahh kalau korang saket hati dengan aku . Mungkin aku saketkan hati korang tu dengan sengaje and mungkin jugakk tak sengaje . ape pun , aku nak MINTAK MAAF SANGAT SANGAT ! Aku SAYANG korang ! lastly , THANKS for wish me okayy :) GUDLUCK :)


P/S : sorry sebab aku amek gambar korang tanpa pengetahuan korang . TY :)

Thank you for reading peeps . Do leave your comment :)

No comments:

Post a Comment

 
back to top