STATUS
SPM IS OVER YEAHHH !
Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) I appreciate your kindness. Thank You :)

Saturday, January 1, 2011

MELAKA !

HAHA . tajuk entahh pape . neway , memang aku pegi melaka pun semalam . pegi dengan mak , ayah dengan adek aku . saje jalan jalan . *jalanjalan lagi ! ni kali kedua aku pegi melaka tyme cuti ni . sempat pegi Mydin , Mahkota Parade dengann Dataran Pahlawan je . tengahh jalan jalan dekat mydin , tiba tiba nampak Miss Syafenas pulakk . adoyaii . bengangg ! then aku terus salam miss . mak aku bolehh buat bodoh je , siot betul . *padahal tak nampak miss . HAHA . lepas tu aku terus kan lahh berjalan . tibe tibe perut rasa lapar pulak . slackk betul lahh . cari punye lahh cari , then ternampak lahh restoran RASA VILLAGE . kitorang makan dekat situ je .

Rasa Village

Chicken Chop

aku order mi ape entahh dengan ABC . ABC nye sedap tapi ... sumpahh aku cakap , mi nye tak sedap . nak muntahkan balek pun ade jugakk tapi aku telan je . mak aku makan chicken chop . fuhhhh .. sedap . HAHA . after makan , terus pegi Dataran Pahlawan . kejap je . then pegi Mahkota Parade . mak aku beli beg tangan die lagii . huh . sabar je lahh . lepas mak aku belek belek beg tangan , aku cakap dengan mak aku , " mak , cepat lahh . ayah dah tunggu dekat luar tu . nanti ayah marah lahh klaw lambat . " mak aku pun cakap , " nanti lahh kejap ! tak sabar sabar ! nak tengok handbag ni kejap pun tak boleh ! " . dushh ! hah . amek kaw , kena marah dengan mak aku . huh . lastly , aku merajuk dengan mak aku . huh . sampai je dekat kedai Famous Amos , mak aku tanye , " nak pilih yang mane ni ? " . aku pun jawab " tadi marah orang . sekarang taw pun nak suruh orang pilih " . HAHA . then aku pilih je lahh . kesian pulak mak aku . macam macam ade . rase macam nak beli semua je . HAHA .




ni lahh antara nye . menarik ! AHA . sedap .. mule mule mak aku amek yang dalam tin besar , tapi disebabkan dekat rumah dah ade . so mak aku pun amek yang ni je .




yang ni mak aku beli satu je . lagi dua mak aku beli yang biasa je . HAA . tengok jam dah pukul 5 . WARGHH ! habis lahh . lepas tu terus balek . sampai rumah lebih kurangg pukul 8 lebih . huh . lepak lepak dulu sambil tengok cerita Cuti - Cuti Cinta . HAHA . lawak seyhh cerita ni . pukul 10.15 baru mandi . penat gilaa , asyik jalan je . kaki aku ni bukan boleh tahan klaw jalan lame lame . huh . suruh adek aku urut .. sampai ke tua pun die tanak tolong . lastly , aku urut kaki aku sendiri . mak aku pulak , asyik bebel je sbb aku tanak tolong urut kaki die . ADOYYY ~~ *peningpening

Thank you for reading peeps . Do leave your comment :)

No comments:

Post a Comment

 
back to top