STATUS
SPM IS OVER YEAHHH !
Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) Thank you for visiting my official page. Do leave your footstep here, so I can visit yours too ;) I appreciate your kindness. Thank You :)

Thursday, December 30, 2010

Holiday yang sangat membosankan !

huh ! bosan yang teramat lahh . cuti ni sangat tak best dan sangat membosankan . dah lahh sebulan ni aq tak gune fon . sia sia je cuti kalau tak pegang fon . nak mesej orang pun tak boleh . nak calling , lagi lahh tak boleh . siot betul ! takpe , takpe . sabar je lahh . ain nabilla , nurfarahin abu samah , nurshaffin aida , syawal rizuan . sorry yea sebab cuti ni aq tak dapat nak mesej korang . takpe , kite bolehh jumpe dekat maktab .. kan kan ? HAHA . tapi , syawal ... takpe lahh . laen kali kite jumpe okayy :)

hmm , homeworkk ? HAHA . tak siap lagii . mati lahh aq nanti . siap sedia lahh untuk kena denda dengan cikgu . WAAAAA ! AIN , PAEIN ! tolongg aku ! ain , aq tahu kerja kau pun tak siap . kan kan ? HAHA . paein , mesti kau dahh siapkann semua homework uhh kan ? kau kan RAJINN !

bile di fikirkan balek , cuti ni aku rase macam kejap sangat . tak sempat nak rehatt . *cehh , padahal selalu angun lambat . HAHA . entah lahh . cume tinggal esok dengan sabtu je . ahad dah kena balek maktab . adoyyy ~ *peningpening . hari sabtu ni mak aku ajak pegi melaka pulakk . ade ape lagi lahh mak aku ni . asyik jalan je . huh . penat lahh nak jalan lagii . kenapa lahh tak duduk je dekat rumah .. kan bolehh bersantai sikit . *ecehh . dah lahh aku belum packing barang nak balek maktab nanti . penat penat .. agaknye lahh kan , bile lahh aku dapat berehat lagi , huh ?

heyy ! bolehh tak aku nak post pasal someone nihh ? *macam ade orang nak jawab je soalan aku ni . HAHA . kejap ehh . dushhh ! alamak ! buat hal lahh pulak lptop ni . tengokk , dah tak bolehh nak upload gmbarnye . sabar je lahh . takpe lahh . laen kali je lahh aku post pasal budakk ni . HAHA . huh . alamak ! aku terlupe lahh . aku belum mandi lagi . HAHA . patut lahh aku rase tak selesa dari tadi + ade bau busuk yang telahh aku bau . HAHA . :D
Thank you for reading peeps . Do leave your comment :)

No comments:

Post a Comment

 
back to top